Reaktioner från gårdagens Uppdrag Granskning

Ni kollade väl på Uppdrag Granskning i går som jag sa åt er att göra?!

Annars tycker jag att ni ska göra det, och jag kan lova er att det väcker mycket tankar och känslor.

Här kan ni se programmet

Satt som klistrad framför tv:n och man blev riktigt mörkrädd för att det får gå till så här i dagens samhälle. Tycker det är fruktansvärt och det enda rätta just nu tycker jag är att låta de små barnen få komma tillbaks till sin fosterfamilj med en gång. Sen kan de fortsätta sin utredning hur mycket de vill.

Här hittar ni fostermammans blogg om ni kanske vill läsa mer och följa den.

Och vill ni ha lite mer att läsa så kan ni här läsa Socialstyrelsens rapport efter deras granskning av socialtjänsten i Marks kommun.

Är verkligen glad över att jag aldrig behövt ha med dom att göra, för dom verkar ju helt inkompetenta!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra