Så var dagen slut....

En toppendag är nu slut....

Mätta och belåtna la vi oss i soffan o kollade idol, väntade dock inte på utröstningen utan kollade sen film istället.
Kvällens film blev den nya Beck, så nu har man sett den med :)

Lite trist nu bara att klockan redan är så mycket, känns lite jobbigt med tanke på att jag ska upp tidigt o jobba i morgon. Heldag på jobbet blir det, på söndag ska vi besöka en vän på förmiddagen tänkte jag och lämna av en vinteroverall som Liam växt ur. Alltid kul om man kan ge bort det till ngn istället för att slänga det. Hade även några fina tröjor som jag packat ner med :)

Sen blir det nog en tur till Borås på söndag med, behöver köpa ett par byxor, har bara två par svarta tights som jag får på mig just nu :(

Ska se om jag kan ta en magbild i morgon, då är det v 18+4 :)

På måndag är det ultraljud och på tisdag ska vi hämta barnvagnen :)

Har lite roligt att se fram emot nu....


Kommentarer
Postat av: Johan

Hej Petra:)

Skulle du vara intresserad av en chans att få två trisslotter? Jag arbetar med en sajt som vill öka kunskap om säkerhet på nätet och hur man skyddar sin integritet online, vilket är nödvändig kunskap för oss alla. Gå in på http://www.mjukvara.se/blogg/gratis-lott/ för att veta hur, och kolla gärna igenom våra artiklar.

Tack på förhand :)

Vi hörs,

Johan.

2010-11-02 @ 12:45:49
URL: http://www.mjukvara.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra