Söndag?

Är det verkligen söndag idag?

Gårdagen verkar försvunnit för mig eftersom jag jobbade så det är nog allt lördag idag :) Är ju ledig i morgon med och älsklingen ska inte heller upp så tidigt...i morgon är det nämligen dags för ultraljud så han får åka senare till jobbet.

I dag blev det ju en tur till Borås, och tydligen hade alla andra den planen med, lite jobbigt var det allt att springa i affärer eftersom jag behövde uppsöka toa titt som tätt...måste nog be dom kolla om jag har urinvägsinfektion i morgon :(

Fick iaf köpt ett par mammatights och två enka vardagströjor som jag kan ha. Kollade om jag kunde hitta ngt lite snyggare och roligare att ha på mig vid tillfällen då man kanske vill klä upp sig lite...som på fredag tex då vi ålanerat att gå till hotellet. Men tydligen så ska man inte ha lite tuffare kläder när man är gravid...finns ingenting! Tror jag ska bli designer och göra coola och tuffa mammakläder :) Hehe...synd att jag inte har den talangen bara ;)

Är ganska mör i kroppen nu efter ett dygnspass på jobbet och en dag i Borås så nu ska jag ta på mig min goa pyjamas och sen bädda ner mig i soffan och kolla film med älsklingen.... en bra film med bra ljud som kommer höras i mitt nya hemmabiosystem som finns uppsatt här hemma :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra