1 års kalas

Go´kväll

Dagen började ju inte så bra....vaknade ju med huvudvärk men har lyckats hålla den under kontroll under dagen. Den har inte försvunnit helt men den har inte heller blivit värre och det är jag tacksam för. Har nu trixat lite med schemat med så jag ska jobba på torsdag från kl. 16 så kan jag va ledig en fredag  längre fram när jag har Liam...perfekt :)

Efter jobbet var det bara hem en snabbis innan det var dags att bege sig på 1 års kalas, det var Fredriks brorson som fyllde år. Jag är ju inte mycket för kalas med massa nytt folk men det gick bra och det bjöds på massa gott :)

Har sen ikväll haft en mysig stund med lilleman och det var en mycket glad Liam som somnade i kväll :) Nu är det bara stora sonen som ska i säng med...

Skulle träffat vännen Nine i kväll egentligen men timmarna flög i väg och klockan blev mycket så jag hoppas på en kaffe med henne i morgon.

Nu ska jag va lite onyttig och ta ngt att äta...trots massa gott på kalaset i kväll så är jag hungrig igen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra