60-års kalas

Fredag och dags för 60-års kalas, det är pappa som fyller år och firar med öppet hus :)

Visst låter det kul....alla syskon, syskonbarn, fastrar och farbröder som man knappt känner, kusiner som man knappt visste om och så lite mer folk på det....i mitt läge kan jag tala om att detta innebär ångest!

Vill inte gå in nu på varför det känns jobbigt men så är det iaf....

Men jag antar att än en gång så klistrar jag på leendet, tar några djupa andetag och hoppas att allt är över snart....kan lova er att jag kommer va helt slut i kväll :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra