En bra natt...

God morgon

Har sovit bra i natt jämte lilleman, i vanliga fall brukar han va som en virvelvind i sängen vilket gör det lite svårt att sova bra. Men i natt höll han sig lugn :)Och jag har fått sova en natt utan att vakna flera ggr, det känns idag :)

Snart är det dags att ge sig ut i kylan för att promenera till skolan, och det är verklien kallt idag....2,8 grader visar min termometer :( Men inne är det skönt, och det hör inte till vanligheten här men det verkar som om värmen kommit i gång här och det tackar jag för.

Dags att plocka fram lite kläder till lilleman så vi kan bege oss ut sen....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra