En snabbis....

Hej igen :)

Känns som att jag inte skrivit här på evigheter men så är det ju inte, men igår orkade jag inte. La mig en stund när jag kom hem från jobbet och sen var jag på projektmöte på mitt gamla jobb. Kul att komma igång igen :) Nu hade vi några saker klara som ska presenteras så får vi se om ngt sen ska genomföras, lite annat har vi med men det måste vi jobba mer på....

Sen höjdpunkten på dagen...hämta hem lilleman! Massa mys :)

Fick packat upp mina påsar med sen jag var på gekås i torsdags, Liam var nöjd med sina nya kläder även om det inte blev så mycket. Så idag har han på sig ett par nya mörka jeans, en ny svart skjorta och en ny slips...hehe. Det är hans egna önskemål, han vill gärna ha skjort och slips...gärna väst med så det måste jag försöka hitta ngn ny.

Ska strax i väg till jobbet, skulle suttit på bussen nu men min mobil va inte vän med mig idag. Ngt hade gått fel under nattens laddning, larmet var ställt på klockan 6 men på telefonen stod det 7 fast det larmade ändå inte :(

Men jag har en underbar älskling som naturligtvis ställer upp å snart kommer jag iväg, kan inte komma för sen heller för den andra personen jag ska jobba med ska komma senare idag och så måste jag åka lite tidigare i morgon för jag har ett nöte jag ska va på tidigt.

Sista passet nu innan jag är lite ledig, sen har jag 2 veckor framför mig som är ganska lugna med några få arbetspass...härligt. Kan behöva det nu för att ta igen mig. Måste försöka få ordning på min mage med, den krånglar som aldrig förr och bara svullnar upp så fort jag äter och det blit som ett tryck uppåt så ibland känns det tyngra med andningen....skitjobbigt, hatar det!

Ett ointressant inlägg men så ser mitt liv ut just nu, egentligen skulle jag nog kunna skriva mycket mer men är inte motiverad och har ingen ork. I bland måste man ju tänka sig för innan man skriver så det inte sårar ngn annnan.

Ha en härlig onsdag nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag försöker hitta nya "Blogglovinvänner" som har intressanta bloggar att följa och som också är intresserad av att följa min blogg. Är du intresserad av detta så får du gärna höra av dig, annars är det ju bara att du tar bort min kommentar.

Ha det bra! =)

2010-09-08 @ 23:30:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra