Go´kväll

En lugn dag precis som det ska va när man är ledig :)

Har haft massa besök idag med, Först hade vi besök av Peter och Jane med lilla Benjamin, som vanligt så sov han hela tiden men vi fick ändå mysa med han lite :)

Sen kom Linda, Hans och lilla Oscar på besök. Då fick jag present med för att jag fyllt år....tack! Det var ett skitcoolt vinställ. Måste ta kort på det och visa er en dag.

Nu är det snart dags för lite god mat och sen blir det nog en bra film skulle jag tro, en riktig lat lördag alltså ;)

Vad hittar ni på ikväll?


Kommentarer
Postat av: Petra

Mina döttrar är hos sin far och min sambo är på fest så jag har myst själv hemma med tända ljus men nu är det natti natt för mig.



Hoppas du har haft en trevlig kväll och att du får hem din son :-)

2010-09-18 @ 23:47:30
URL: http://metrobloggen.se/petrakardell
Postat av: Jane

Så typiskt att han sov, haha. Får ringa när han är vaken nästa gång, så får ni komma hit FORT! ;-D

2010-09-19 @ 10:24:25
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra