Go´kväll

En ledig dag som ändå bara försvunnit, tog det lugnt på förmiddagen men sen satte det fart...

Ett besök på mitt gamla jobb för att hälsa på lite kollegor, sen möte på skolan med Robin. En tur inne i kinna för att kolla lite i affärer, sen till Johanna och Gabriella för att hälsa på. Hem och laga middag och sen en liten paus för att sen åka till Jessica en sväng och avslutningsvis var vi en kort stund hos Louise. Och nu äntligen hemma :)

Nu blir det snart lite film och bara slappa. I morgon är jag ledig med men då har jag ett mindra roligt besök... ska iväg och ta sånt där tråkigt cytologprov som vi tjejer måste göra :( Även om det är bra att göra dom proven så är det förbaskat tråkigt att göra det...att behöva lägga sig i den där hemska stolen...usch :(

Men något roligare i morgon är att vi åker till göteborg på eftermiddagen, Robin och två kompisar vill till liseberg för att kolla på Kapten röd som uppträder så vi kör in dom och tillbringar några timmar i Göteborg för att sen ta med ungdomarna hem igen :)

Så i morgon kan nog bli en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Ina

Haha, tackar!=) Åh, va kul att ni skall till Gbg imorrn :)

2010-09-16 @ 22:16:24
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah
Postat av: Anonym

JOHODAAA! :D Det är öppet:

Måndag - fredag 10.00-20.00 =)

Lördag 10.00-18.00

Söndag- 11.00 - 17.00 =)

2010-09-16 @ 22:28:12
Postat av: Ina

Från mig om Nordstan :D

2010-09-16 @ 22:28:34
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra