Här igen :)

Ett dygn avklarat på jobbet, det förklarar också min frånvaro här på bloggen :) Men trots att jag inte uppdaterat så hade jag många besökare i går...kul :)

Slutade klockan nio i morse och då åkte vi direkt till Jane och Peter för att få set lilla underverket Benjamin, och han är verkligen liten :) Har tagit lite kort som jag tänkte fixa ordning lite senare så ni får se.

Nu ska jag sätta lite fart här hemma och sen ska vi åka ut en liten sväng, lite handling måste göras med så att älsklingen kan laga god mat till mig i kväll :) (då kan jag passa på att uppdatera bloggen lite mer )

Önskar er en riktigt härlig lördag nu!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra