Kapten Röd på Liseberg

God´morgon

I går va en lång dag som avslutades i Göteborg. Vi släppte av Robin och 2 kompisar på liseberg vid 17-tiden och vi åkte vidare till Nordstan. Fick köpt mig en ny pyjamas ;) Kul att kika lite i affärer men igår var det mest jobbigt, mycket folk och förbannat varmt...

Åkte sen vidare till Liseberg där vi fördrev tiden genom att gå omkring o kika lite och spela lite, men inga vinste fick följa med hem :(

Ungdomarna stod och kollade på Kapten Röd som uppträdde på stora scenen och vi begav oss dit sen med, och det var riktigt tur att vi gjorde...

Vi visste inte riktigt var ungdomarna stod bland allt folk men vi ställde oss ganska långt fram på ena sidan och efter en kort stund när jag vänder mig om så står ungdomarna precis bakom mig och vi ser att ngt är fel då de står och håller i den ena kompisen...... han var på väg att svimma...

Så med hjälp av lite vakter och en sjukvårdspersonal fick de bärt undan han och efter en stunf hade vi läget under kontroll. Måste säga att Robin och den ena kompisen var jätteduktiga och tog hand om den andra kompisen på ett jättebra sätt, och de var lite skärrade då de inte förstod vad som hände...

Orsaken till händelsen kan bero på olika saker men killen piggnade till iaf och vi blev utsläppta bakvägen så vi hade närmare till vägen och sen åkte vi till McDonalds med killarna så de fick i sig lite mat.

Det var en trevlig kväll som slutade lite dramatiskt men bra ändå.


Kommentarer
Postat av: Jane

Så läskigt, men tur att allt gick bra i alla fall. :-)

2010-09-18 @ 12:25:44
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: Anonym

Usch, otäckt! :( Bra att det gick så smidigt ändå!



Kul att du hittat dig en pyjamas! :) Jag var på Nordstan idag, och jag blir alltid lika matt av att gå där inne!?! Det är som om de sprutar ut nån sömngas eller nåt, för jag orkar inte gå en hel dag, i "alla" affärer sådär som man gjorde när man var yngre..

omg.. JAG ÄR GAMMEL!! DET ÄR DET!! Nooooo!

2010-09-18 @ 17:31:35



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra