Lite bilder från nya kameran

Har nu fått lagt in lite kort i datorn som jag tagit med den nya kameran, kanske inte så roliga kort men jag har passat på att bl.a fota lite presenter jag fick när jag fyllde år :)

Först ut är en orkide som jag fick, har valt att fota den på olika sätt. I den nya kameran kan jag välja att direkt ta svartvita foton, vilket jag inte kunde med den andra kameran. Sista kortet är ju en riktig närbild...och visst är det bra? Har inte ens använt macro på det fotot...älskar verkligen min nya kamera :)

   

En bukett blommor :)



En ljuslykta från Cult design



Ett jättesnygt halsband, även här kan ni se hur bra närbilder det blir med den nya kameran :)

 

Sen en bild av tröjan jag fick idag, tyvärr gör inte bilden den rättvis så jag får nog fota den när jag har den på mig istället ngn dag.



Alla kort är naturligtvis tagna med en sån här....



Sen har jag faktiskt en sån här skönhet som jag måste prova en dag med :)



Naturligtvis måste jag ju ha en liten kamera som matchar min lilla rosa laptop med ;)

Nä... riktigt så är det inte. Men även om man har en jättefin systemkamera så anser jag att jag har stor nytta av en liten kamera med som är lättare att ha med sig överallt.

Har äve tagit massa bebisbilder idag, men lägger inte ut några än. Vill först kolla med Elinor om det är ok :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra