Lördag morgon



Regnigt och grått ute, tända ljus på bordet och en kopp kaffe med älsklingen och lilleman som sällskap, känns som en bra start på denna dagen.

I går va vi ju alltså på pappas 60-års kalas, det gick bra trots att jag tyckte det kändes jobbigt tidigare.

Liam tyckte nog det var kul att få träffa sina kusiner, även några som han inte träffat innan. Han och lillasysters pojk kom jättebra överens...kul :)

Min ena lillebror va där med sin flickvän som är gravid, det va första gången jag träffade henne så det var kul. Så i slutet av november ska jag alltså bli faster igen :)

Jag har totalt 9 syskonbarn och 10:e är på väg :) (många julklappar för pappa att handla som ni förstår)

Vi åkte iaf hem ganska tidigt igår men jag hoppas att pappa hade en fortsatt trevlig kväll!

Nu ska jag återgå till mitt kaffe igen....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra