lördagsmys :)

Älsklingen står i köket och tar hand om matlagningen medans jag latar mig...precis som det ska va ;)

I kväll blir det potatisgratäng med baconlindad fläskfilé som är fylld med pesto, till det blir det även ratatouille :)

Jag är hungrig nu!!

Efter maten har vi en sak till idag som måste göras innan vi kan bädda ner oss i soffan för att njuta av en lugn kväll med en bra film. Kom på nu att jag borde fotat en sak innan...får göra det sen så jag kan visa er :)

En cigarett blir det nu och sen hoppas jag att maten står framdukad (ja...jag vet att jag är bortskämd..hehe)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra