Min älskling är inte snäll!!

Hmm...och så skriver jag älskling....nä, han retas med mig och utan att säga det rakt ut så menar han att jag kanske äter lite för mycket onyttigt. Och det värsta är att han och Robin har gaddat ihop sig mot mig :(

Hmm...han borde straffas!

Även om jag kanske är en gottegris och kanske äter lite extra mycket vissa ggr så ska han inte påpeka det, han ska ju bara ge mig komplimanger...visst är det så?!

Nu blixtrar det ute.. dags att stänga ner här och pina min s.k älskling lite ;)

Tjingeling :)

Ps. hoppas mina läsare förstår lite ironi ;)


Kommentarer
Postat av: :-)

http://www.youtube.com/watch?v=4Pa1hCJ1AIw

2010-09-16 @ 08:10:04



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra