Ny vecka

God morgon

Ny vecka startar upp och första dagen startar med brandutbldning på brandstationen för min del....förhopningsvis blir det kul. Hoppas inte bara att vi får sitta stilla och lyssna på massa prat hela tiden :(



I går kväll fick jag besök av Petra och Nathalie, de kom över för att gratulera mig och jag fick ett jättefint halsband...TACK! Jag älskar halsband ;)

Lovar att fota det sen så ni får se, då får jag ju en anledning att prova min nya kamera med ;)

Nu ska jag fixa klart här hemma innan det är dags att ge sig iväg, återkommer väl senare om inget händer under brandutbildningen ;)


Kommentarer
Postat av: Aurora

Du kommer att vara fullfjädrad brandman efter den utbildningen.;=). Kan vara bra att veta hur man släcker olika typer av brand och vilken brandsläckare som är bäst. Ha det så kul

2010-09-13 @ 10:14:05
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra