Tisdag morgon

Regn och blåst ute, ingen bra start på dagen. Och Liam som ska till skogen med skolan idag :(

Ska snart ge mig ut i detta skitväder eftersom Liam ska till skolan, sen blir det nog sängen en stund för mig skulle jag tro. Några större planer har jag inte idag, bara njuta av min ledighet. Sista dagen Liam är hos mig med så det får bli att ta vara på den dagen lite extra idag.

Dags att fixa ordning lite fika som lilleman ska ha med till skolan.

Önskar er alla en riktigt bra dag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra