Torsdag kväll

Känner mig trött men det är ändå lite tidigt för att lägga sig, har just på ngn konstig film på tv:n som inte alls verkar bra..gillar inte såna där överdrivna onaturliga filmer :(

Idol var roligare att kolla på, längtar tills nästa program redan men det är väl i morgon skulle jag tro? Och då är jag på 60-års kalas och kan inte kolla. Känner mig inte alls upplagd för kalas i morgon men det ska nog gå bra ändå... det är öppet hus så vi behöver ju inte vara där så länge, har ju Liam med mig också.

Dags att ge sig ut i kylan lite för en onyttig cigarett, och så ska jag passa på att ringa älsklingen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra