Torsdag

God morgon

Torsdag alla redan, vart har veckan tagit vägen?

Idag händer ngt kul och i eftermiddag ska jag jobba, skolan är stängd i morgon så Liam får komma till mig på jobbet i morgon bitti för att sen ta bussen hem. Och i morgon kväll ska vi på 60-års kalas...det är pappa som fyller år :)

Kul att få träffa mina syskon och syskonbarn, ska se om jag får tagit lite kort så ni kan få se hur rörig min släkt är ;)

Har ett litet bekymmer bara....vet inte vad jag ska ge pappa i present?!

Meningen var att vi skulle lagt i hop till ngt alla syskon men tydligen gick det inte komma överens :(

Så ge mig förslag nu på ngn bra present...och han vill inte ha några prylar!


Kommentarer
Postat av: Nine

Jag föreslår att ni tar ut honom på middag på Gästhuset. Eller en middag på Skrädderiet då de samtidigt har någon artist som uppträder. :)

2010-09-23 @ 10:34:35



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra