Typiskt killar?

Huvudvärken har hållt i sig men är inte så jobbig om man jämför med gårdagen, så jag har fått gjort ganska mycket idag...känner mig nöjd med mig själv :)

Det enda som inte är städat är Robins rum, men det ska han ta själv senare idag eller i morgon. Något jag funderat över när det gäller killar är om det är en typsik killgrej att riva runt så förbannat i sängen på natten så att lakanet inte ligger kvar i sängen på morgonen? Jag blir galen på detta..... Känner ni igen det?

Tror det finns massa saker som bara killar lyckas ställa till med ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra