Underbart!


Helgen kan börja :)

Alltid lika skönt när det ä fredag men idag kunde det vart lite bättre om jag hade sluppit vakna med huvudvärk igen!

Gårdagen var hemsk så jag hoppas inte det blir lika illa idag.

Men trots den hemska värken igår så var det en bra dag med massa besök :) Först hade jag besök av vännen Nine, lite senare kom vännen Linda och även svärmor kom på besök. Och av svärmor fick jag blommor eftersom jag fyller år till helgen.....tack! :)

Det var gårdagen, men nu är det en ny dag :)

Först på schemat står att lämna Liam på skolan, sen får vi se vad dagen har att erbjuda


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra