Tystnad....

Tv:n är på men det är det enda som hörs här hemma... en härlig känsla :)

Ändå har jag två tonåringar på övervåningen som lanar...duktiga killar ;)

Lilleman sover så gott och strax är det dags för mig att krypa ner jämte han, ska ju upp tidigt i morgon. Kan inte fatta att det redan är söndag i morgon, veckorna bara försvinner. Har inte ngn koll heller på hur veckan ser ut för mig med jobb och ledighet (får kolla kalendern i morgon)

Jag och blogen har inte vart så bra vänner idag heller... skrev ett inlägg tidigare i kväll som inte blev publicerat eftersom jag hade blivit utloggad och ngt nytt orkade jag inte skriva sen heller. Och för en stund sen skrev jag ett inlägg som jag själv raderade...haha. Det var inget viktigt utan bara lite tankar, kanske skriver om det en annan dag när jag kan formulera mig lite bättre :) Skulel vara intressant med andras tankar /erfarenheter kring det jag tänkte på.

Nu svävar jag i väg igen märker jag, dags att avsluta och krypa ner jämte min lilla älskling!


Kommentarer
Postat av: Ina

Gött att killarna lanar! Bra grej det där, så slipper de ränna ute på stan! :)

2010-09-26 @ 08:51:11
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra