Vad är viktigast när det gäller att välja jobb?

Om ni kanske minns så har jag ju tagit tjänstledigt från min tjänst som undersköterska i äldreomsorgen och jobbar nu som habiliteringspersonal inom psykiatrin/LSS.

Året ut är jag tjänstledig och då ska jag också ha bestämt mig för hur jag ska göra i fortsättningen, gå tillbaka till min gamla tjänst eller bli kvar på det nya stället.

Kan lova er att det är inget lätt val, båda jobben har sina fördelar och nackdelar.

Vad är det viktigaste för er när det gäller jobb?

Är det kanske kollegorna, pengarna, arbetsuppgifterna m.m?


Kommentarer
Postat av: Jane

En inte alltför dålig lön är ju såklart viktigt, men allra viktigast är att man trivs med antingen arbetskamraterna, arbetsuppgifterna eller helst båda två tror jag. :-)

2010-09-28 @ 13:25:06
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra