Vill så mycket...

2 påsar med tvätt som ska plockas upp, disk som behöver tas om hand om, förbereda middag, klä på sig för dagen....

Men hittils har jag inte gjort ngt alls, ville verkligen komma i gång lite idag men min kropp vill inte det. Nässprayet används flitigt idag kan jag lova, och att äta en smörgås var riktigt jobbigt. Att äta samtidigt som man måste andas genom munnen är inte lätt kan jag lova.

Kollar nu på Supernanny, ett bra program tycker jag :) När det är slut ska jag lägga mig en stund och sen gör jag ett nytt försök att starta upp dagen.


Kommentarer
Postat av: M i z c a - Tredje gången gillt?

Men jag vill inte ha pyjamas.. och dessutom lägger jag inga pengar på sånt just nu, men tack för tipset... blir det aktuellt kan jag ju kika där.

2010-09-30 @ 14:32:46
URL: http://rodeback.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra