Dag 3

Hej allihopa :)

Jag har inte lagt ner bloggandet, har bara inte riktigt orkat sätta mig vid datorn.

Lillan är 3 dagar gammal idag och jag börjar sakta men säkert piggna till ;) Är fortfarande ganska trött sen förlossningen och det har inte blivit ngn riktig ordning med sömnen de här 3 dagarna.

Ska försöka sätta mig i morgon och skriva lite mer här i bloggen om hur förlossningen va och hur vi haft det de här dagarna som gått.

Men nu ska jag kika in hos mina bloggvänner och se vad dom haft för sig.

Kram


Kommentarer
Postat av: Mizca

Det var så lite så. Blev verkligen jätteglad!

Hehe.. Ja, den dagen kommer säkerligen i framtiden! hihi!



Trevlig lördag

2011-04-02 @ 12:57:35
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra