En bättre dag!?

God Morgon

Idag hoppas jag på en bättre dag än i går, lillan va på sämsta humöret igår och inget va bra... sov knappt ngt på hela dagen utan va mest ledsen. Natten har vart ok, har visserligen vart uppe 2 gånger för att mata henne men hon har somnat om rätt snabbt igen så det va ju bra.

Nu på morgonen har hon vart jättemysig så det har börjat bra men just nu ropar hon efter min uppmärksamhet igen så det är väl dags att sluta skriva, men jag återkommer senare och berättar om ngt roligt från gårdagen :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra