En bra natt

I natt har vart en riktigt bra natt och det känns verkligen att jag fått sova bra :)

Molly åt vid 20-tiden i går men va inte riktigt nöjd så redan vid 21 åt hon lite igen och sen somnade hon. Vid kvart över tio vaknade hon igen och va lite orolig så jag la henne på mitt bröst och bäddade ner oss i soffan, då slocknade hon med en gång :)

Låg och kollade på tv men så fort det blev reklam blundade jag lite och stensomnade!! Vaknade vid halv 2 i natt av att Molly vaknade....jag hade ju sovit massa timmar!!

Dags för mat och sen somnade hon om igen och vaknade inte innan 06:30 i morse!! Jisses...hon som annars brukar vilja äta efter 2,5-3 timmar, på natten kan det ibland ta 4 timmar.

Efter maten i morse va hon jättenöjd och belåten, Vi åkte och lämnade Liam på skolan vid 8 och när vi kom hem somnade hon igen så jag har hunnit med lite datatid ;)

Men jag hör nu att hon snart är på G att vakna igen, antar att hon vill ha mat då :)

Bäst att avsluta här innan hon vaknar till liv för då brukar det va bråttom med maten..hehe


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra