God Morgon

Någon som är vaken?

Här hemma sover alla utom jag och Molly, och det är inte frivilligt som jag är vaken. Jag kan ju inte riktogt bestämma själv längre när jag vill gå upp, har ju en liten här hemma som styr allt ;)

Precis när man tvingas gå upp så är jag så trött att jag knappt får upp ögonen och man är inte på bästa humöret, sen ammar jag lillan en stund och sen får jag ett par minuter så jag kan sätta på lite kaffe samtidigt som jag fixar ordning lite tillägg. När Molly väl har ätit klart så har jag en jättego och nöjd liten tjej här som får en att glömma hur trött man egentligen är.

Nu har hon legat vid sitt babygym en stund men det verkar som hon börjar tröttna på det nu så hennes smågnäll som jag hör nu betyder nog att mamma ska stänga ner datorn.

Önskar er alla en riktigt bra påskdag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra