Nytt program

Total Blackout

Svensk tävlingsserie från 2011. Säsong 1. Avsnitt 1 av 12. Tävlande är Mikaela, nattklubbsdansare från Stockholm; Joel, receptionist från Bagarmossen; Jacob, hopptränare från Ronneby. Även Nilo, skosäljare i Uppsala; Marcel, bartender och servitör från Trelleborg, och Nelly, barnvakt från Stockholm. De tävlande ska till exempel identifiera saker som simmar runt den tävlande i ett badkar, dansa limbo under elektriska limbopinnar eller ta sig längs en hal hinderbana på kortast tid. Allt i totalt mörker

Kanal 5 klockan 20:00

Detta program är jag lite nyfiken på och ska kolla på det nu, ska ni kolla?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fyfan va roligt det var. Jag skrattade ihjäl mig!

2011-04-11 @ 23:17:27
URL: http://yohannnag.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra