Tisdag



Godmorgon

Startar dagen med lite kaffe medans Molly ligger lugnt under babygymmet och kikar :)
Har en lugn förmiddag framför oss men sen står en promenad till BVC på schemat. Dags för vägning och mätning av Molly idag, 3 veckor är hon redan!

Sen ska jag hämta hem min lilla Liam :)
Undra vad han säger när han ser sitt rum...det ser fortfarande ut som ett bombnedslag :( Måste verkligen få gjort klart där idag!

Handla och laga mat ska hinnas med också innan det är dags för Liam att åka på träning.

Hör nu att min lilla lugna stund är över, lillan vill ha lite uppmärksamhet.


Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Tusen tack, Petra!

2011-04-19 @ 09:03:11
URL: http://www.mizca.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra