Vinst!

I går hade Liam klubbmästerskap på brottningen och det var första gången jag såg han gå en match. Och jag var så stolt över min lilla kille, han kämpade jättebra och hade övertaget...envis som attan va han och emellanåt va det ganska tuffa tag men han gav sig inte :)

Två matcher gick han och han vann båda på fall :)

Nästa vecka är det avslutning och då även prisutdelning, Liam kommer då få guld för gårdagens insatser och en silvermedalj för sina insatser från tävlingen i Borås som va för 2 veckor sedan :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad duktig han är Liam :D

2011-04-27 @ 12:20:03



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra