Första skoldagen

Robin började nionde klass och vi började första skoldagen med ett möte med rektor, mentorer och en annan lärare. Verkar som att det kan bli bra denna termin men det kommer krävas ganska mycket av Robin eftersom han har mycket att ta igen men det borde funka. Han får göra så gott han kan.

Sen var det lilleman som började första klass, han är ju hos sin pappa nu men jag ringde han för att höra hur första skoldagen vart och han va jöttenöjd. Han satt och gjorde "läxa" när jag ringde...hehe. De skulle tydligen skriva lite och berätta om de själva. Han kan ju inte skriva riktigt än så pappa skrev på ett papper och han skrev av ;) Detta skulle göras till nästa vecka men han va tydligen ivrig med att göra det med en gång :)

En bra start för båda mina grabbar alltså!

Efter jag vart på mötet på skolan så sprang jag på Karin så vi passade på att ta en fika, vi träffas alldeles för sällan så det va riktigt trevligt. Nu hoppas jag att det inte tar lika lång tid innan vi ses igen ;)

Mer som gjorts idag är att packa traderavinster som ska skickas, väntar på några betalningar till sen är det klart för denna gången!

I morgon är det fredag och det blir en härlig hemmakväll med älsklingen , Molly och Robin. Tror jag ska laga ngt gott till kvällen så får det nog bli en bra film med.

Snart blir det sängen men först ska jag trycka i mig lite chips, blev så himla sugen på det ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra