Fredag

God Morgon

Har vart en vecka med mycket att tänka på men nu börjar det lugna sig som tur är.
Fredrik började jobba i måndags så nu har man vart själv på dagarna med alla barn, det har funkat bra men man blir ju lite låst...

I går hade Liam sin första dag på fritids och det va många kompiar som blev glada när han kom, innan jag lämnade han va vi iväg och köpte present till hans pappa som fyllde år och naturligtvis lyckades Liam glömma sin jacka i affären...slarver ;) Så idag måste jag åka till skene järn och hämta den.

Idag kommer Liam hem igen och så ska Wilma vara hos oss i kväll/natt medans Fredrik är i väg med sina kollegor på Gullholmen och har det trevligt :)

I går kväll va vi i Borås och kollade Smokie som uppträdde på stora torget, det är ju inte riktigt min musiksmak egentligen men jag måste säga att det var skillnad att se dom live. Jag tycker att det va mycket bättre än vad jag hade hoppats på.

Känner att jag kommer av mig i skrivandet här nu då jag har en liten dotter som ligger och tjattrar..haha, så jag ska ta o gosa med henne lite så försöker jag återkomma senare igen.


OBS!!

Genom att klicka här så kommer ni till mitt bidag i en tävling på facebook, "Who are you with nikon?"

Klicka sen bara på gilla så har jag fått er röst, skulle bli jättetacksam om ni ville hjälpa mig!






Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra