Livet just nu

Vardagen börjar komma tillbaks...

Fredrik har börjat jobba och veckorna börjar bli fullbokade med diverse möten osv. Planering för lite jobb för min del ska fixas med också.

Liam är hos sin pappa men kommer på söndag igen och nästa vecka är det mycket som ska tänkas på, möten, tandläkare, ögonläkaren, fritids...känner redan hur förvirrad jag blir...

Njuter av mammaledigheten med lilla Molly men nu när allt drar igång igen så känner jag mig bara stressad...massa tider att passa samtidigt som man har en liten man ska försöka ha lite rutiner för också. Molly ska äta och sova samtidigt som det ska hämtas och lämnas på skola, mat ska fixas till hungriga barn.....

Nä...än är det några dagar ledigt så jag släpper den tanken för tillfället.

I morgon har jag INGET inplanerat :)

Men på torsdag är det ett möte på morgonen som jag ska va med på och sen ska jag på ett litet viktigare möte, på kvällen ska vi till borås och kolla på Rydell & Quick och det ser jag fram emot :)

På fredag ska vi på kalas och lördag är inget bokat än, sen är det söndag och alla barnen kommer igen.

Nu blir det film och slappa i soffan medans jag väntar på att Robin och hans kompis ska komma hem från liseberg!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra