Somnade

Medans jag grejade på andra våning la jag Molly i spjälsängen och efter en stund somnade hon där så nu fick jag lite ledig tid.

Tänkte jag skulle fota lite som jag tänkte lägga ut på tradera, bättre att sälja av en del barnkläder som växts ur och kanske få en slant som man kan köpa nya kläder för :)

Synd bara att det är så tråkigt...först ska det fotas sen vägas för att veta vad frakten blir och sen ska man lägga upp alla annonser. Men får jag fotat och vägt det idag så kan jag lägga upp annonserna en annan dag.

Brukar ni handla eller sälja på tradera?
vad tycker ni om det i så fall?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra