Söndag

Helgen försvann väldigt snabbt tycker jag...eller vad tycker ni?

Idag har jag i alla fall vart väldigt redig!

Körde iväg Fredrik med Molly så jag blev själv hemma sen satte jag igång och städa, det behövders verkligen så nu kan jag koppla av i kväll.

Ett litet avbrott i städningen fick jag då en vän kom på besök, hon skulle hjälpa mig med lite tobak. Jag har fått mamma till att börja rulla egna cigaretter, och för att det ska bli ännu billigare så är det råtobak som vi köpt. Den ska blötas, malas och torkas innan den går att röka. Lite jobb är det men man tjänar MASSA pengar på att göra på detta viset. Och cigaretterna smakar riktigt bra.

Eftersom det var första gången vi skulle göra detta så tog jag hjälp av en kompis som gjorde detta i flera år. Så nu har jag en plåt med tobak som håller på att torka.

Tvättstugan har hunnits med också så nu finns det t.o.m lite rena kläder i hushållet igen.

Känns som jag kan koppla av nu i kväll och bara njuta, men först måste jag uppdatera mig bland lite bloggar :)




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra