Torsdag

Älsklingen åkte på Kick off med jobbet idag och kommer hem på lördag, lilleman är hos sin pappa så det är bara jag Molly och Robin hemma.

Har haft en toppendag som försvunnit snabbt.

På förmiddagen åkte vi med mamma och handlade och sen fick jag vännen Nine på besök, passade på att locka in henne i frestelsen att spela Wordfeud så nu är hon fast med ;)

Lite senare fick jag även besök av Jessica och Filippa....det blev jag extra glad för... det va evigheter sen vi träffades!! "Min" lilla Filippa har blivit så stor :(

Efter det trevliga besöket så begav jag och Molly oss i väg till en annan vän på en kopp kaffe och hämtade blöjor som jag beställt. När vi väl va hemma igen va det läggdags för Molly och nu sitter jag här :)

Tar det bara lugnt och njuter av ensamheten i kväll, i morgon är det Fredag och Liam kommer hem igen. Har lovat han att vi ska bege oss till Kinna för lite shopping, han ska på kalas på lördag så present måste inhandlas och så ska Liam kolla på kläder, han blev såååå avundsjuk på Elias som hade sååååå cooola byxor och tröja så nu ska vi se om vi kan hitta likadana ;)

Oops...nu plinga mobilen...antar att det är min tur att lägga ett ord i Wordfeud :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra