Tråkigt

Fick svar från Buzzador idag och tyvärr kommer jag inte få ngt nytt paket skickat till mig med vanish, så den kampanjen får jag hoppa över. Lite tråkigt för jag hade sett fram emot att testa alla de produkterna, och med barn hemma i olika åldrar så får man ju alla möjliga sorters fläckar på kläderna.

Men istället är jag med i en annan kampanj...lusmedel..japp, ni läste rätt :)



I fredags fick vi lappar från skolan dr de uppmanade att alla skulle luskamma sina barn till helgen, om alla luskammar samtidigt så minskar det ju risken för spridning...jättesmart :)

Så i helgen ska det luskammas :)

Har fått några extra såna här förpackningar så om ngn i min närhet skulle behöva lusmedel så hojta till så kan ni få en flaska!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra