1 dag kvar

Kan ni tänka er att det faktiskt är julafton i morgon?

Själv har jag lite svårt för det men jag hoppas julstämningen kommer smygandes under dagen.

Julafton kommer jag starta med att jobba fram till 15, vet inte hur många år jag jobbat på julafton och i år ville jag verkligen vara ledig men pga att massa strul så blev det inte så. Är iaf glad över att jag inte behöver jobba hela dygnet.

Men nu får vi göra det bästa av det och det kan bli mysigt att tillbringa några timmar på jobbet för att ordna lite julmat för några av våra brukare :)

Hemma så firar vi mer på kvällen då Wilma, Lasse och Liam kommer senare på eftermiddagen till oss.

Men innan vi kan fira jul så är det Gummekaka som ska firas idag, och så hare vi lite småhandling kvar att fixa med. Antar att denna dagen kommer föresvinna snabbt med ;)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Julen är en laddad tid för många, både positivt och negativt.

Jag vill ändå komma in hit till dej och önska dej en riktigt lugn och härlig jul med de dina!

kram Ingela

2011-12-23 @ 14:14:37
URL: http://lngela.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra