Ett nytt år

Nyårsafton - Sista dagen detta år

2011 startade jag med en stor gravidmage och den 29 mars födde jag lilla Molly, det va 9 dagar efter Liam fyllde 7 år.

Liam har börjat första klass, Robin har börjat nian....tiden går alldeles för fort!

23 April var det 3 år sedan jag förlorade min kära lillebror som jag saknar enormt mycket.

I maj fyllde Robin 15 år och tog då moppekort, det följdes av några månaders mekande av den förbaksade moppen som nu står undanställd i förrådet....ingen i familjen vill se skiten ;)

Sommaren försvann snabbt, några små utflykter blev det men mestadels tog vi det rätt lugnt eftersom Molly var så liten.

Efter sommaren började jag jobba litegrann igen och mycket hände på jobbet, ett stort förändringsarbete startade vilket skapade en dålig stämning i arbetsgruppen och mycket oro fanns vilket gjorde att folk mådde dåligt. Men nu är det dags att blicka framåt och hoppas på ett bra år på jobbet!

I slutet av året fick jag och Fredrik äntligen tag på ett hus att hyra så renovering är vad all tid går till nu.
Vi slutar alltså året med renovering av vårt nya blivande gemensamma hem och kommer starta 2012 likadant. Jag hoppas att kunna visa upp vårat nya hem för er här på bloggen framöver.

Ett stort tack till alla mina läsare som följt mig under det gångna året och jag hoppas ni fortsätter att kika in här även nästa år!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra