Förlåt...

Mail och kommentarer att svara på...får ta det i morgon...hoppas ni förlåter mig?!

Dagen har gått i ett och så har det vart luciafirande i kväll, sen var det direkt hem och lägga barnen och sen börja ta itu med massa måsten.

Fått gjort litegrann men nu ska jag slå in ett par julklappar med så inte samma sak inträffar igen som jag råkade ut för idag...

- Åh...mamma...har du köpt den till mig som jag ville ha!! (Från en superglad Liam som upptäckt en julklapp till han som jag missade slå in eller gömma undan innan han kom hem)

- Oj...glöm att du sett den ;)

Så kan det gå när man är väldigt tankspridd som jag är nu...

Dags att slå in julklappar alltså och sen måla lite....förhoppningsvis kommer jag i säng innan jag ska upp i morgon ;)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra