Fredag kväll

Fredag kväll....denna dag har inte vart ngn rolig dag men lite vettigt har jag ändå fått gjort. Bilen är besiktigad...naturligtvis gick den inte igenom. Handbromsen måste fixas så det får bli en ombesiktning sen.

Klädkammaren i hallen har jag fått röjt i, en sopsäck med massa skräp blev det och lite fick jag packat. Hatthyllan är nermonterad så nu kan köparna komma när de vill och hämta den och skohyllan.

Nu väntar jag på att få bli serverad lite mat och sen får dte bli soffläge resten av kvällen, men jag måste nog åka och köpa mig lite onyttigheter som jag kan trycka i mig under kvällen ;)

Önskar er alla en riktigt härlig fredag!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra