God Morgon

Somnade rätt sent i går och vaknade för en halvtimme sen, Molly har sovit hos Fredrik så jag fick det lugnt i går kväll.

Planerna idag har jag inte riktigt koll på, vet iaf att det är massa olika som ska göras och hinnas med.

Liam vill åka och kolla på brottningstävling i kinna, det är en stor tävling som heter kinnaträffen. Wilma har "träningsläger" och gradering på Jijitsun.
Skulle behöva åka och köpa skor till Liam, En säng måste hämtas på Jysk och köras till Fritsla....

Skulle tro att jag ska hämta Robin med, körde han igår kväll på LAN. Dom va nog 10-12 killar som skulle LANA. Kul...det va fritidsgården som ordnade detta och ställde upp med lokal :)

Denna dag kommer nog försvinna ganska snabbt skulle jag tro....


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du tar.

2011-12-03 @ 22:21:25
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra