God Morgon

Tittar ut och ser att det börjat REGNA!! Usch...det är väl inte konstigt att man inte har några julkänslor :(

Idag vet jag inte hur jag ska spendera dagen, hade ju tänkt att jag och Liam skulle gjort några ärenden i kinna men att dra runt med Molly där i detta vädret känns inte så lockande :(

Fredrik ska tillbringa dagen i huset med renovering, hade gärna åkt dit med men det går inte eftersom barnen inte är så roade av att va där i röran.

Ser att jag måste ta Molly nu...Liams alla Dvd-filmer är väldigt spännande tydligen ;)

Kommentarer
Postat av: Aurora

Här har det snöat i omgångar under dagen. snötäcket har fått påspädning lite pö om pö. Kram

2011-12-17 @ 15:53:25
URL: http://aurorasliv.blogspot.com/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra