God Morgon

Första dagen på länge då jag hade möjlighet till sovmorgon, men det sket sig :(

Pappa skulle komma på besök klockan 8 i morse när han ändå lämnade in bilen, men i gengäld va han så snäll att han sen åkte och fixade ombesiktningen på min bil så nu är det gjort... Tack!

Och bilen gick igenom :)

Dagens planer är lite småärenden, kolla med släp till annandag jul då vi ska till Ikea och så har jag införskaffat mig en ny pärm så alla papper ska gås igenom och sorteras. Tråkigt men ett måste.

I kväll funderar jag på att åka till huset en sväng och fixa lite, känner egentligen inte för det men känner att dagarna går och jag måste verkligen få lite gjort. Har verkligen svårt att tro just nu att vi ska hinna klart....

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra