I väntans tider

Väntar på att Johanna ska dyka upp snart med lilla Rebecka :)

Molly sover så förhoppningsvis är det en glad och pigg liten tjej spm Johanna får passa sen.
Själv så ska jag på Time Care möte...i morgon ska jag va i datasalen hela dagen och vara med och hålla i utbildning i Time Care för personal, då bl.a för min egna arbetsgrupp. Tror chefen kommer va med då med...lite spännande ;)

Kollade min kalender innan och såg att jag har massa datum uppskriva kring time care men tror jag rört ihop det lite så jag får nog kolla upp detta idag. Ska bli skönt när allt återgår till det normala istället för massa hattande hit och dit med massa möten osv.

Ska få i mig mitt kaffe nu så jag är redo för möte sen ;)


Kommentarer
Postat av: LouiseMonica

Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! Kramkram ♥

2011-12-15 @ 13:01:39
URL: http://louisemonica.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Ha en bra dag :)

2011-12-15 @ 13:33:09
URL: http://rydells.blogg.se/
Postat av: MELA'S handgjorda smycken

Hej mitt namn är MELA och du är varmt välkommen att kika in i min blogg.

Där finns många fina smycken som jag gör förhand och du kan även köpa precis det smycke som du vill ha - jag bjuder på frakten!

2011-12-15 @ 14:05:26
URL: http://melas.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra