Lycka!!

Ibland känns ju allt lite motigt men man får aldrig ge upp hoppet om att det vänder.

Denna dagen har börjat hur bra som helst....Idag är jag glad och tacksam.... många små stenar föll idag...

Först vill jag säga ett stort TACK till Johanna som än en gång ställer upp som barnvakt, och pga att jag fått lämna in bilen så kommer hon hit och är barnvakt och sen lånar ut sin bil till mig. Hon är bara bäst!!

Och till älsklingen.... Tack för att du fixar allt så bra. Du är bäst!!

Min vän Petra... hon är som jag...ber gärna själv inte om hjälp men idag gjorde jag det och hon ställer upp som hon alltid gör... Hon åker med mig till huset en stund ikväll och hjälper mig och det är guld värt för mig. Är så oerhört tacksam för all hjälp jag kan få.

Sen finns det ngn i min närhet som haft det väldigt tufft ett tag men nu verkar det ha vänt och vara på väg mot lite bättre dagar...det gjorde mig oerhört glad!

Sen fick jag ett positivt mail...Fönsterna till huset har kommit...ÄNTLIGEN!
Nu ska de bara bytas och sen kan jag börja städa och så kanske vi kan börja köra dit lite saker sen,

Detta kanske verkar som småsaker för vissa men i min värld så får det här mig att känna en sån oerhörd lättnad och Lycka!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra