Morgonbesök

Idag har vi startat dagen med lite besök från min "kusin" som jag inte träffat på evigheter....det va kul :)

"Kusin" - Egentligen är det min halvsysters kusin och inte min men ibland kan det va lättare att säga kusin istället för att försöka förklara min röriga släkt ;)

Idag har vi inga stora planer, städa och laga mat ska iaf göras och ikväll är det träning för Liam.

Ska försöka gå ut en sväng i eftermiddag med Molly med. Har ju ingen babypulka till henne men jag får väl ta fram den stora pulkan så får hon sitta i storebrors knä så jag kan dra dom lite här ute....tror hon skulle gilla det :)

Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Postat av: Mother&daugther design

Hej! Vi driver en hobbyverksamhet på vår blogg där vi säljer smycken, stickat och virkat. Kanske är du intresserad av att köpa något till dig själv eller till någon annan? Julen närmar sig, varför inte köpa en julklapp från oss till någon.. Allt är FRAKTFRITT och vi erbjuder varor till minimum pris. Välkommen in till oss!

2011-12-06 @ 10:45:24
URL: http://designbymotheranddaughter.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra