Piggelin

En riktig piggelin är Molly idag :)

Början av kvällen var hon överallt här hemma, hon kan krypa lite grann men tydligen tycker hon det är bättre att "åla", och fort går det med. Pillar på allt och vid två tillfällen idag har hon även rest sig upp mot olika saker :) Men när jag försökte ta kort på det så gjorde hon inte det naturligtvis :(

Hon somnade vid sju vilket oroade mig...och det blev som jag misstänkte. Hon sov inte för natten så nu har hon vart uppe i ett bra tag och röjt runt här igen. Just nu sitter hon med storebror Liam i soffan och leker med fjärrkontrollen. Blir en sen kväll för mig idag känner jag...

Fredrik har vart i huset i kväll och grejat, till hjälp hade han Johan som sågat upp i golvet i källaren så vi kan lägga ner nya rör sen...och eftersom vi har så lite att göra så var det ju lika bra att kapa ett rör med så det blir lite mer att fixa....pust! Nåja..inget som kan hjälpas. De kunde ju faktiskt inte veta att det låg ett rör så dumt som det gjorde ;)

Vågar inte visa hur det set ut i källaren nu och vill knappt se det själv...blir bara mer orolig för om vi kommer hinna klart. Men jag får lita på älsklingen som jag antagligen inte kommer se skymten av framöver ;)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra