Renovering - Tvättstugan

Ikväll har jag tillbringat många timmar i huset, och som sällskap och till hjälp hade jag vännen Nine

jag har fått målat taket i badrummet med en våtrumsgrund, men det syns inte eftersom den nästan är genomskinlig ;)



Så i morgon kan jag måla första omgången av taket med den vita färgen. badrummet ska vi egentligen vänta med tills vi flyttat in men den lampa som sitter där inne nu sitter på ett väldigt dumt ställe och är ivägen för badrumskåpet så innan vi kan sätta upp en riktig lampa i taket måste vi måla taket, bättre att göra det innan.

Sen har jag fått målat en omgång på väggarna i tvättstugan och Nine gav sig på att måla skåpen





Taket målade Fredrik tidigare idag :)

Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra